نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین
آخرین نظرات

موضوعات برای شماره 36

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)

با توجه به اینکه انتشار نشریه در ترم جاری به تاخیر افتاده و دوستان در نظرخواهی صورت گرفته شرکت آنچنانی نداشته‌اند موضوعات زیر برای شماره آینده در نظر گرفته شده است و ان‌شاءالله شماره 36 نشریه هفته آینده روزهای دوشنبه و چهارشنبه منتشر خواهد شد.

و اما موضوعات:

* سرمقاله: فاطمه فاطمه است (اشاره‌ای به حضرت زهرا سلام الله علیها)

* تداوم راه شهدا در گروی اردوی راهیان نور (این مطلب توسط آقای ملااسماعیلی نوشته شده و بر روی وبلاگ قرار گرفته است البته باید اصلاحاتی روی آن انجام شود)

*  تنها بهای خون شهدا حجاب نیست (این مطلب توسط آقای خان‌محمدی نوشته شده و بزودی بر روی وبلاگ قرار میگیرد. این مطلب گریزی به فساد اقتصادی و بی‌مسئولیتی مسئولین است)

* دانشجو قانون را اجرا کند اما مسئولین نه! (انتقادی نسبت به عدم اجرای قانون توسط مسئولین دانشگاه همراه با بیان مصداق و در کل قوانینی که در دانشگاه تصویب شده‌اند ولی اجرا نمی‌شوند)

* انجمنی که باید اسلامی باشد (مطلبی در مورد انجمن اسلامی و بلاتکلیفی آن و عدم اجرای قانون از سوی مسئولین دانشگاه در رابطه با این تشکل)

* جنبش کاریکاتوری

دوستان اگر موضوع یا مطلبی در نظر دارند هر چه سریعتر اعلام بفرمایند.

یاعلی


  • نشریه دانشجویی مستضعفین

نظرات  (۵)

  • علی ملااسماعیلی
  • سلام.موضوع قوانین خیلی عالیه.ولی اگر در کنار این مطالب،مطالبات صنفی دانشجویان رو مثل  خرابی همیشگی خود پرداز پردیس...شلوغی سرویس ها.فقدان امکانات فروشگلهی در پردیس و انحصاری بودن این امکانات مخصوصا تو پردیس..و.غیره........اگه بتونیم برای بیان یه همچین موضوعاتی از کاریکاتور و مطالب طنز استفاده کنیم.خیلی خوب میشه
    پاسخ:
    سلام برادر
    بله در این ترم مثل ترم گدشته حتما باید مسائل و مشکلات صنفی رو مطرح و پیگیری کرد
  • علی ملااسماعیلی
  • سلام.یه قضیه ای رو من فراموش کردم بگم.که این قضیه خانم ابتکار و جنگل ابر و تهمت هایی که به نمایندگان شاهرود زدند.و بی مسئولیت های این خانم. میتونه بحث داغی رو به دنبال داشته باشه.که تنها نکته برای این قضیه اینه که چون بوی گند سیاست کاری میده باید مواظب باشیم بازی نخوریم.ولی ارزش نوشتن رو داره.که این مخصوص آقای خان محمدیه واسه نوشتن
  • بهنام خان محمدی
  • سلام دوستان
    بنده جلسه خانم ابتکار را نبودم بهتر است از برادران یا خواهرانی که در جلسه حضور داشتند این مطلب را بنویسند
    یاعلی
  • واحد خواهران
  • با سلام و خسته نباشید . موضوعات مطرح شده موضوعات خوبی به نظر میرسد اما سوال مهمی که مطرح میشود این است که تعیین اولویت های مطالب یک نشریه ی دانشجویی عدالتخواه (بعد از تاخیر چند ماهه) نتیجه ی نظر یک عضو است یا اعضا؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اول: تعیین اولویت در نشریه مستضعفین تا بوده شورایی بوده و هست و ان‌شاءالله خواهد بود. تمام کارهای نشریه با مشورت و نظرات شورا انجام شده و می‌شود.
    دوم: قبل از پاسخ در مورد تاخیر جا دارد از شما تشکر کرد که حداقل روحیه مطالبه‌گری را دارید بنده منتطر بودم حداقل یک مطالبه‌ای از سمت شورا مطرح شود، اما تاخیر نشریه، بنده قبل از این یکبار هم از همه دوستان نظرخواهی کرده بودم برای موضوعات اما متاسفانه دوستان به هر دلیلی مشارکت نداشتند، گویا دوستان در این ترم اولویتی برای نشریه نمی‌بینند!!! قطع به یقین می‌دانید که یک نفر به تنهایی نمی‌تواند نشریه بدهد(البته می‌تواند اما آن وقت دیگر شورایی نیست) به همین دلیل نشریه منتشر نشد. علی ای حال ان‌شاءالله هفته بعد شماره 36 نشریه منشر خواهد شد.
    سوم: بنده به عنوان مدیر مسئول یک وظایف و اختیاراتی دارم که در صورت به وجود آمدن چنین شرایطی می‌توانم آنها را اعمال کنم.
     مشعوف می‌شویم نظرات و موضوعات پیشنهادی خود را در مورد مطالب اعلام بفرمایید
    یک سوال هم بنده از همه دوستان دارم واقعا چرا این همه تاخیر؟!!!
    یاعلی
    البته بنده باید عرض کنم که این مطالبه تنها بنده نبود اما  قبل از این سوال کرده بودم که چرا نشریه بیرون نمیاد ولی جوابی دریافت نکردم و حتما به شما نرسیده چون تو بخش نظرات وبلاگ نگفته بودم بعد از این خواهران تمرکزشان را روی برد گذاشتند چون انگار مطالبه ما تاثیری نداشت .واینکه فرمودید نظر خواهی کردید درست ولی چقدر پیگیری داشتید !حداقل از خواهران مطالبه نشد بنده هم به عنوان یک عضو شورا پیگیری کردم ولی هیچ عکس العملی ندیدم در هر صورت این کم کاری از طرف اعضا اتفاق افتاده بنده هم از همین جا از همه اعضا درخواست دارم اگر اولویتتان نشریه نیست پس حداقل شما یه قالب پیشنهاد دهید و کم کاریها را توجیه نکنید .با تشکر
    پاسخ:
    به بنده چیزی نرسیده است به عنوان مطالبه خواهران... ای کاش از طریق وبلاگ مطرح می‌کردید، بنده وقتی می‌بینم هیچ اقبالی از سمت اعضا نسبت به نشریه وجود نداردسعی نمی‌کنم مطالبه کنم چون الحمدلله همه دوستان به این سطح رشد رسیده‌اتد که اولویت‌ها را تشخیص دهند. در مورد مطالبه از خواهران هم بنده یکبار از برادرمان خواستم احتمالا ایشان به دلیل مشغله زیاد فراموش کرده‌اند مطرح کنند.
    در هر صورت اگر خواهران مطلبی آماده یا در دست نوشتن دارند سریعتر برسانند.
    ان شاءالله بعد از عید نوروز نشریه به همت دوستان قوی‌تر و پویاتر به راه خود ادامه خواهد داد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی