نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین
آخرین نظرات

پیش شماره 37 مستضعفین + دریافت

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

برای دریافت فایل پیش شماره 37 مستضعفین اینجا کلیک کنید.

کلمه عبور: شماره تماس کانون عدالتخواهی قسط

لطفا هرچه سریعتر نظرات و پیشنهادات خود را برسانید.

با تشکر

یاعلی

  • نشریه دانشجویی مستضعفین

نظرات  (۴)

  • آقایان من و دوستم
  • با تشکر از زحمات شبانه روزی شما که از شب تا صبح بیدار مانده و در طول روز میخوابید.
    امیدوارم خواب روزانه برای شما لذت بخش باشد
    و من الله توفیقکم
    پاسخ:
    با سلام
    با تشکر
    با سلام 
    تمامی مطالب صفحه ی اول خوب و مناسب بود و در متن مربوط به انجمن اسلامی نگاه بیطرف نویسنده کاملا درست بود و این  بسیار خوب و تاثیر گذار است،اما ای کاش به انتخابات شورای صنفی و اهمیت آن و در صورت امکان به تخلفات دو طرف دعوا! با همین نگاه بیطرفانه پرداخته میشد( با توجه به رسالت نشریه دانشجویی)
    در مورد صفحه ی دوم: متن از لحاظ محتوی خوب است اما آیا یک چند هفته نامه ی دانشجویی تک برگی (با توجه به زمان ومکان فروش) ظرفیت و توانایی انتقال مفاهیمی تا این حد تخصصی و مفصل را دارد؟
    به نظر من این متن به عنوان سر آغاز یک فصل از کتابی با موضوع تحریمهای علیه ایران و یا یک بخش از یک مقاله مفصل و حتی یه سرفصل برای یک ویژه نامه دانشجویی با موضوع تحریمها بسیار مناسب است اما آیا همکلاسی و هم دانشگاهی بی دغدغه ی امروز ما علاقه ای به پیگیری این مباحث در یک نشریه (تاکید میکنم)تک برگی را دارد؟
    ( منظورم از علایق دانشجویان ابدا تایید مطالب زرد و سطحی بعضی نشریات که البته آنها هم مخاطب زیادی ندارند نیست بلکه پیگیری چند شماره آن هم با این حجم را توسط این جماعت! بعید میدانم البته این تحلیلی صادقانه از وضعیت دغدغه مندی خانم ها است که البته امیدوارم حداقل در مورد بقیه صادق نباشد.
    در هر صورت در شماره قبل و صفحه ی اول این شماره قدم های بلند مستضعفین به سمت نشریه ای دانشجویی و عدالتخواه و فاخر کاملا محسوس است
    با عرض خسته نباشید و پوزش به خاطر طولانی شدن متن

    پاسخ:
    سلام علیکم
    باتشکر به دلیل نظرات سازنده شما
    انتخابات شورای صنفی و حوادث پیرامونی آن هنوز جای کار دارد و ان شاءالله به همت شما و دوستان به آن پرداخته خواهد شد. اگر شما مطلبی آماده دارید از طریق رایانامه و یا وبلاگ در ارتباط باشید.
    در مورد صفحه دوم بله حق با شماست و دقیقا این مطلب شروعی از یک فصل به نام "معمای تحریم" است که ان شاءالله در شماره های آتی در صفحه دوم نشریه به آن پرداخته خواهد شد. همان طور که در نشریه هم آورده شده است از این هفته تا هفته اول خردادماه نشریه به صورت هفته نامه خواهد بود و در صفحه اول به مسائل جاری و در صفحه دوم به معماهای تحریم پرداخته خواهد شد.
    از این شماره قرار است در زمان و مکان فروش هم تغییراتی انجام شود تا تعداد بیشتری از نشریه به مخاطبان برسد که از طریق مسئولین به اطلاع شما خواهد رسید.
    در پایان باز هم از شما تشکر می کنم و این نکته را متذکر می شوم که برای انتشار نشریه خوب و قوی باید همه اعضا در حد توان وقت و انرژی بگذارند.
    یاعلی
    با سلام و خسته نباشید
    این شماره نشریه برای مخاطب خاص که متاسفانه در دانشگاه ما هم اقلیت هستند بسیار مفید است و البته غیر قابل فهم برای عامه دانشجویان هم نیست جز در بعضی از قسمتها  و از طرفی با توجه به شرایط دانشگاه که برای تقویت بعد سیاسی و تحلیلی دانشجویان هیچ برنامه ای در نظر گرفته نمیشود  هم چاره ای جز انتشار نشریه نمی ماند با این وجود به نظر میرسد پنج شماره با تقریبا یک موضوع آن هم موضوعی که دغدغه افراد خاصی است یک جور دلزدگی را ایجاد کند این در رابطه با کلیات نشریه ،اما درباره جزییات در قسمتی از متن به ایجاد بحران زیست محیطی توسط دشمن اشاره شده که توضیحی در این رابطه بفرمایید . متن مربوط به انجمن اسلامی خوب است نکته مهمی که در این رابطه است هر دو این گروه برای تصاحب انجمن و شورای صنفی تلاش کردند و خودشان را دلسوز دانشجو معرفی میکنند در صورتی که در جلسه ی پرسش و پاسخ با دکتر فاتح تنها به دعواهای بین خودشان پرداختند و  حق دانشجویان دیگر برای حداقل سوال کردن را ضایع کردند و اینکه  در متن آمده به افراد امین دانشگاه رجوع کنید خیلی مناسب است.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    قرار است که ان شاءالله صفحه دوم این شش شماره تا هفته اول خردادماه به بحث معمای تحریم ها اختصاص داده شود و در صفحه اول به مسائل جاری مثل شورای صنفی، سالروز پیام رهبری برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اردوی راهیان نور و... پرداخته شود. تمام سعی ما و البته همه دوستان باید این باشد که این دلزدگی به وجود نیاید. شما هم اگر پیشنهادی در این زمینه دارید بفرمایید.
    در مورد ایجاد بحران زیست محیطی به عنوان مثال می توان به عدم همکاری عربستان سعودی در رابطه  مبارزه با پدیده گردوغبار اشاره کرد که در برهه هایی از زمان برای مردم جنوب کشور مشکلاتی به وجود می آورد که بعضا به بحران برای کشور تبدیل شده است. البته در مورد این موضوع کشور عراق هم درگیر می باشد.
    ممنون و تشکر بخاطر نطراتتان
    یا علی
    با سلام
    مطالب خوبی در صفحه اول کار شده بود.یادداشت آقای شهبازی ،مطلبی بود که در اولین شماره امسال لزوم وجود آن احساس می شد.مطلب دوم درباره اختلاف بین دو گروه خاص در دانشگاه هم مطلب خوب و بی طرفی بود.فقط کاش مطلب،سربسته انتقادات وارد را بیان نمی کرد و مصداقی تر به آنها می پرداخت.
    در رابطه با صفحه دوم هم امیدوارم در شماره های بعدی مطالب جذاب تری مطرح شود تا دانشجویان ما که کمتر دغدغه مندند را جذب کند.چون بعید می دانم با این وضعیت،حوصله خواندن این جداول تخصصی آن هم به زبان انگلیسی در دانشجویان وجود داشته باشد.هر چند استفاده از این جداول مستند هم خالی از لطف نیست.
    با تشکر از زحمات شما
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از نطرات شما، تمام سعی بر این است که مطالب جذاب تر شوند تا مخاطب بیشتری را جذب کنند و یک دلیل استفاده از جداول هم همین است تا علاوه بر استناد بر مستندات به جذابیت یادداشت هم اضافه کند. در مورد مطرح شدن سربسته انتقادات یک دلیلش این است که مستضعفین نباید درگیر دعواهای بین گروه ها شود البته اگر لازم باشد انتقادات جدی تر و بی پرده تر هم مطرح خواهند شد که این موارد در پرونده مستضعفین کم نیست.
    با تشکر.
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی