نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین
آخرین نظرات

عملیات جشن پتو

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ

خوابگاه پسران_نیمه شب_اتاق یکی از بچه ها

_بجه ها اومد .اماده باشید.

تق تق صدای باز شدن در

_چرا چراغا خاموشه؟

_بجه ها یک ،دو ،سه شروع کنید!!!

_نهههههههههههههههه

حالا بجه هادر کشمکش

_علی قشنگ پتو بنداز روسرش.


_فقط فرار نکنه ها!!!!تق!!!

_حسن چاق شدیا!!!زارت!!!

_حسنی اینا همه محبته بگیر که اومد!!زورت!!!!!

_حسن جان فقط منم که نمی زنمت!!ولش کنید بد بختو!!!!!بوب!!!!

_بچه ها محکم بگیریدش !حالا علی کریمی پشت توپه..... دور خیز میکنه...... و حالا با تمام قدرت میزنه(شترقققققققققققققق)  و...گللللللللللللللللللللللل

_اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!

چراغا روشن شد

_ااااا...کی چراغارو روشن کرد .من هنوز یه دل سیر نزندمش!!!!!

یهو بچه ها میبینن حسن دم در

_اگه این حسنه پس این کیه؟(اشاره به پتو)

حسن با( یه لبخند شیطانی) _من جای شما بودم فرار میکردم .چون من از سرپرست خواسته بودم بیاد شوفاژ اتاق رو نگاه کنه !حالا به نظرتون زیر پتو کیه؟!!!!!!.

حسن _همیشه برای این جور عملیات ها تیم شناسایی  حتما داشته باشید!!!!! 

نکته اخلاقی :  بعضی شوخی ها از کنترل ما خارج میشوند انها را انجام ندهید!!!!

تعداد کلمات:170 کلمه-نویسنده: حمید رضا ابتهاج

  • نشریه دانشجویی مستضعفین

نظرات  (۶)

سلام 
قلم طنز خوبی دارید.
احسنت
  • حمیدرضا ابتهاج
  • ممنون.لطف دارید!

    چفیه ام رو شستم رنگش رفت.سفید سفید شد.دیدم دیگه به کارم نمیاد بستمش سر یه تیکه چوب و بالا سرم گرفتمش.نمیدونم چرا از روزی که این کارو کردم دنیا آروم گرفته!!!!!!!
    ببینید این تکه پارچه.همون چفیه دیروزه،اینی که گفتم درست مثل عدالتخواهی ما میمونه.تا چیزی ازکسی نمیخواهیم همه دوستمون دارن.ولی امان از وقتی که عدالتخواهی ما با مبانی ولایت پرستی امیخته شده به خود خواهی بعضی ها جور در نیاید.اسمون ریسمون میبافند که ما تغییر ناپذیریم(فکر کنم فهش جدیدشون باشه)بله ما تغییر ناپذیریم.مگر مبانی دین تغییر پذیره که انتظار دارند ایدئولوژی ما تغییر کند
    هرچی فکر میکنم میبینم تنهام،نه بر اصول اصولگرایان منطبق میشوم.که اندیشه ی ولایت پذیری ما را تا ولایت پرستی انها فرسنگ هاست.ونه بر سبیل اصلاح طلبان میتوان همراه شد،که مرا دلدادگی به قرآن و عرفان و برهان است و ایشان را نیست
    با که گویم شرح این حرف و کلام
    پس سخن کوتاه باید و السلام
  • حمیدرضا ابتهاج
  • ممنون که نظر گذاشتید .من به نظر و خواسته های شما احترام میزارم ولی قصد من از این مطالب یک جوری تلطیف کردن فضا بود که فکر میکنم جای خالی ان ها تو چشم میزنه.بازم ممنون 
    با سلام
    استفاده از عناصر جذاب در نشریه امری کاملا ضروری است و با عدالتخواهی تعارضی ندارد. 
    برادر حمید لطفا جهت بحث و گفتگوی مفصل تر چهارشنبه ساعت 15 در جلسه نشریه شرکت نمائید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی