نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین
آخرین نظرات

من فقط سوال دارم!!!!!

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

اوائل مهر خوابگاه هفت تیر...

باشگاه مجموعه آفتاب خوابگاه  هفت تیر پر بود از دانشجویانی که متقاضی خوابگاه بودند.اوضاع به هم ریخته است و همه منتظر اند که خوابگاه به آنها تعلق بگیرد اما تا اتمام ثبت نام ورودی ها باید صبر میکردند .

هر روز عده ای جلو سربرستی تجمع میکنند تا هم خبر بگیرند و هم موضوعشان را با مسؤل خوابگاه در میان بگذارند.خبر ها حاکی از آن بود که بعضی از دانشجویان خوابگاه ملکی گرفته اند...

اما چطور؟؟؟؟

چرا پس هنوز بساطشان کنار بقیه است؟؟؟؟

چند روز بعد کم کم ورودی های 92 خوابگاه ملکی گرفتند.

بعضی ها میگویند تعدادی از افراد سنواتی هم خوابگاه گرفته اند .

ولی مگر میشود؟؟؟؟؟

بین بچه ها سوالاتی از این دست مطرح است و مدخلی میشود برای تراوش سوالات دیگربه همین دلیل تصمیم میگیرم بین دانشجویان بروم و سوالاتشان را بپرسم تا در فرصتی مناسب با یک مسؤل در میان بگذارم.

سوالات زیاد میشوند بنابراین آنها را تقسیم بندی و مهم ترینها را انتخاب میکنم.

اما این سوالات را از چه کسی باید پرسید ؟؟

هر کسی باشد قبلش باید وقت بگیرم !!!!

اینکه مشخص است سوالات را باید از یک کارشناس امور دانشجویی بپرسم.

چند وقت بعد امور  دانشجویی...

پروسه وقت گیری از مسول شروع میشود!!!!!

از پله های امور دانشجویی بالا میروم افراد زیادی جلوی اتاق مسؤل خوابگاها جمع شده اند ...

من به سمت اتاق آقای دکتر احسنی میروم...

در میزنم و وارد میشوم موضوع را که مطرح کردم میخواهم که وقتی به من بدهند ....

میگویند با دکتر صحبت میکنند خبرش را بعدا باید بگیرم...

چند روز بعد...

ـ با دکتر صحبت کردید؟؟؟

-- دکتر اصلا الآن وقت ملاقات ندارند چند روز دیگر بیایید....

با خودم میگویم اشکالی ندارد چند وقت دیگر دوباره می آیم...

یک هفته بعد...

-- دکتر هنوز برنامه شان مشخص نیست وقتهای خالی شان را ننوشته اند ...

هفته بعد...

--بروید با خانم جلالی صحبت کنید...

خانم جلالی سوالات را میبینند و میگویند که بهتر است از خود دکتر برسیده شوند...

چند وقت بعد...

--دکتر هنوز مشغول جابه جا کردن بچه ها و درگیر دادن اتاق  به بچه ها هستند بروید آبان ماه بیایید.

هفتم -هشتم آبان...   

--دکتر گفته اند مصاحبه نمیکنند!!!!!!

کم مانده بود شاخ دربیاورم این همه رفت و آمد....

دیگر ناامید شدم فقط بپرسیدم خصوصی چطور؟؟؟ حداقل جواب سولات رو به من بدهند ؟؟؟

گفتند که با دکتر صحبت میکنند...

از این اتفاق یک ماه و نیم میگذرد و من برای گرفتن جواب چند سوال ساده روزها مسیر امور دانشجویی را متر کردم !!!

اینها را گفتم نه به خاطر اینکه بگویم من هم نماینده شما هستم و موضوع خوابگاه را عَلَم کنم و آن را دستاویزی برای مطالبات خود قرار دهم بلکه غرض از این متن نکات اساسی دیگری است که در ادامه میخواهم بگویم ...

اینکه آیا سؤال کردن جزء حقوق ما نیست؟؟؟

اصلا اگر دانشجویی بخواهد از مسؤلی در دانشگاه سوالی کند امکانش وجود دارد ؟؟؟

آیا با این طرز برخورد میتوان انتظار داشت که دانشجویان بدون دغدغه مسائل و مطالبات خود را مطرح کنند؟؟؟

آیا همیشه برای صحبت با مسولین دانشگاه باید جاروجنجال به پا کرد ؟؟؟

شبیه اتفاقی که در آذر ماه سال گذشته افتاد

بعد ازمدتها جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه و معاونین برگزار میشود اما دریغ از یک اطلاعیه که دانشجویان از این اتفاق مهم با خبر شوند...

یک عده ای به نام نماینده دانشجویان حضور و فرصت سوال کردن پیدا میکنند و تنها مسائل حزبی -جناحی خود را مطرح میکنند...

اینها و دها سوال دیگر ذهن من را مشغول کرده است و همچنان در پی جوابشان هستم .

بوربوری

تعداد کلمات 579



  • نشریه دانشجویی مستضعفین

نظرات  (۱)

سلام علیکم
متن به جا و خوبی بود؛ چرا که عدم پاسخگویی اولین سدی است که در مقابل مطالبه گری های دانشجویان قرار دارد.
ضمنا در تدوین "ویژگی ها و وظایف مسئولین در اسلام" حتما به وظیفه و نحوه پاسخگویی نیز پرداخته شود. با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی