نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین
آخرین نظرات

اینجا همه چیز خوب است...

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ
نامه دانشجوی انقلابی دانشگاه شاهرود به رهبر

اینجا همه چیز خوب است...

سلام رهبرم

سلامی به بلندی کوچه پس کوچه های انقلاب و به گرمی نفس های پیر خمین

نمیدانم از کجا شروع کنم که حرفهای ناگفته زیاد است البته خیلی از حرفهای من به گوشتان رسیده است اما میخواستم این بار خودم از وضعیت دانشگاهم برایتان بگویم.

من در دانشگاهی تحصیل میکنم که مدیران خوبی دارد چند وقت یکبار به میانمان می آیند و از مشکلاتمان میپرسند و انتقادهایمان را با گوش جان میشنوند.

اگر از وضعیت علمی ام بپرسید باید بگویم که الحمدلله عالی است .من هر روز صبح که به دانشگاه می روم روی اساسی ترین مشکلات رشته خودم پژوهش میکنم آخر تاکیداتان را در این باره شنیده ام که فرموده اید "باید کار علمی در خدمت نیاز های کشور قرار بگیرد"

البته این را هم از قلم نیندازم که حقیقتا اساتید ما نیز روی این مسئله به شدت حساس هستند چرا که آنان هم میدانند کشوری که سالهای سال عقب نگه داشته شده است باید شبانه روز تحقیق و پژوهش کند تا به جایگاه واقعی خود برسد و هرچند که مقاله ISIهم میدهند اما این دقت را دارند که مقالاتشان به درد کشور بخورد .وضعیت ارتباط داشگاهمان با صنعت نیز خوب است .آنقدر خوب ارتباط گرفته ایم که همیشه عده ای از صنعتگران با هیئتهایی برای انعقاد قرار داد به دانشگاه ما می آیند .بدون شک آنها نیز متوجه این سرمایه عظیم نیرو تحصیل کرده شده اند.

آقا صحبتهایتان در مورد ساخت درونی کشور و استفاده از ظرفیتهای داخل به گوشمان رسیده است برای همین جهت دهی سیاستهای دانشگاه به سمت شرکتهای دانش بنیان است البته مشکلاتی نیز وجود دارد که ان شاء الله مرتفع میشوند.

در آخر هم کمی از وضعیت فرهنگی دانشگاهمان برایتان بگویم.

ما دانشجویان انقلابی و معتقد به آزادی بیان همواره کرسی های آزاد اندیشی را در دانشگاه برگزار میکنیم و روی مباحث کلان کشور چه در زمینه سیاسی و چه در زمینه اداره کشورو مباحث علمی و مسائل اجتماعی فکر میکنیم ونظر میدهیم .

ناگفته نماند که مسلما بدون کمک مسولین فرهنگی انقلابی مان نمیتوانستیم این مهم را به سر انجام برسانیم.

حال روحی مان هم خوب است چرا که محیط دانشگاه مملو از شور نشاط است مدیران فرهنگی در این بخش هم سنگ تمام گذاشته اند و برای سرگرمی ما در روز 16آذر بازیهای متنوعی را در نظر گرفتند.

تحلیل سیاسی مان نیز بد نیست برای این  بخش نیز دانشگاه برنامه های زیادی داشته است که بحث آن مفصل است و در این مجال نمیگنجد ان شاءالله در فرصتی مناسب به عرضتان میرسانم.

باشد که این اندک مورد رضایتتان قرار گیرد.

دانشجوی انقلابی دانشگاه شاهرود

بوربوری

تعداد کلمات434

  • نشریه دانشجویی مستضعفین

نظرات  (۳)

کاش با نوشتن یک نامه ماهم انقلابی میشدیم
سلام
شاید بتوان گفت همین لفظ "انقلابی" هم مثل بقیه متن بیان طنزی معکوس باشد!!!
در کل کمبود های دانشگاه های ما یعنی همان خواسته های رهبری از دانشگاه را به خوبی برشمرده و خیلی خوب است که در قالبی ادبی گنجانده شده است.
خلاقانه بود.
خدا خیرتان دهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی