نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین
آخرین نظرات

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۴
شهریور

اول سلام به همه دانشجویان و دانش جویان

اما بعد اینکه غرض از نوشتن این چند سطر نه خالی کردن تراوشات ذهنی و نه سر هم بافی داستانهای تخیلی است ،بلکه چند کلمه خودمونی در مورد پدیده هایی که احتمالا به محض ورود به این دانشگاه با آن برخورد میکنید است.

وقبل از هر چیز بگوییم که ما در این نوشته با پدیده هایی که بیشتر با آن مواجه اید سروکار داریم و پدیده های نادر (از جمله دفتر رئیس دانشگاه ،معاونین و ...)خارج از بحث ماست!!!


غذا خوری زیتون:بخش مهمی از زندگی چهار ساله دانشجویی شما به این غذاخوری گره خورده است که در آن از جوجه کباب تا جوجه چینی همراه افزودنی های مجاز و غیر مجاز سرو میشود .احتمالا معده های شما دبه دربیاورند که نمیخورم و نمیخوام و این چه جور غذاییه و از این حرفا ولی ما پیشنهاد میکنیم از روز اول با یک حرکت ضربتی غذا را تا آخر میل بفرمایید چرا که با این روش ابتکار عمل از معده گرفته میشود و سه سوت  ضربه فنی میشود .بله دانشجو رو چه به این حرفا!!!


کتابخونه : اگر میخواهید از یک موزه اسناد ،مجانی بازدید داشته باشید سری به کتابخونه بزنید میتوانید کتابهای دست نویس آقای مریام (یکی از نویسنده های مراجع مکانیک)را در کتابخونه پیدا کنید .فقط مواظب باشید خدایی نکرده پاره نشوند که دوستان ورودی 1435نیز استفاده کنند .

آزمایشگاهها:یکی از محلهایی که با ورود به آن حتما سورپرایز میشوید آزمایشگاها هستند به محض ورود انواعی از دستگاهها و تجهیزات مهم آزمایشگاهی رو میبینید که حتی در چُرت های سر کلاسها هم نخواهید دید .فقط مواظب باشید کوچکترین ضربه ای به آنها وارد نکنید چون در این صورت با این نطق استاد مواجه میشوید که همه این وسایل خاجی اند ما هم که "تحریمیم میفهمید" تحریمیم.


سرویسها :یکی از مقولاتی که اکثر دانشجویان این دانشگاه از کله سحر تا بوق شب با آن دست به گریبان اند مقوله سرویسها و اتوبوسهای دانشگاه است. این اتوبوسها به دو دسته تقسیم میشوند :1-اتوبوسهای منتظر 2-اتوبوسهای عجله مند.اتوبوسهای منتظر را اتوبوسهای پردیس کشاورزی می گویند که روبه روی ایستگاه اتوبوس و آن طرف خیابان در انتظار دانشجویان کشاورزی صبوری میورزند و اتوبوسهای عجله مند اتوبوسهای پردیس اند که کلا شش ماهه از کارخونه به دنیا آمده اند و بعد از اندکی مکث به سوی بیابانهای پردیس پا به فرار میگذارند . 

معاونت فرهنگی ،نهاد رهبری ،بسیج:اگر یک مقدار سرمبارکتان را بالاتر بگیرید احتمالا بنرهایی را با ابعاد متنوع (2*2 و2*3و3*4و...)میبینید که راست و چپ تالار شقایقها را مزین کرده اند و هر کدام برنامه هایی را برای زمانهایی که دیگر نمیدانید چه کارش کنید دارند . نگران تفریحتان هم نباشید چرا که هر سه ارگان متولی بردن دانشجویان به جنگل ابر ،اولنگ و ... هستند و احیانا اگر از یکی جاماندید چند روز بعد با دیگری عازم میشوید. در ضمن برای همکاری با متولیان فرهنگی هم نیازی به هیچ نرم افزاری برای نصب یا گرفتن ژست روشنفکری،شبه روشنفکری یا مذهبی ندارید .

دفتر مسول خوابگاهها :مسولین این دفتر به قدری ذهن دانشجویان رو به خود مشغول داشته اند که به تنهایی اهمیتی به اندازه یک ارگان پیدا کرده اند.نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است  که اگر چنانچه اسمتان را در لیست کسانی که بهشان خوابگاه تعلق گرفته است نیافتید در اجاره کردن خونه عجله نکنید و حتما در گرفتن خوابگاه از تجربیات ترم بالایی ها استفاده نمایید چرا که تجربه نشان داده است کسانی که در ابتدا با پاسخ "به هیچ وجه خوابگاه به شما تعلق نمیگیرد "مسولان مربوطه این دفتر را ترک میکنند مهر به نیمه نرسیده در خوابگاه به سر میبرند.

این موارد تنها بخش کوچکی از قابلیتهای این دانشگاه بود ،برای آشنایی کامل میتوانید دو واحد درس اختیاری "آشنایی با مبانی دانشگاه شاهرود "رو بردارید و با نمره 10 آن را پاس کنید .

 

  • نشریه دانشجویی مستضعفین