نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین

امام خمینی (ره): من امیدوارم که یک حزب به اسم حزب مستضعفین در تمام دنیا به وجود بیاید و همه مستضععفین با هم در این حزب شرکت کنند و... ندای اسلام را و وعده اسلام را که حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و وراثت ارض برای مستضعفین است متحقق کنند. صحیفه امام جلد 9 صفحه 280

نشریه دانشجویی مستضعفین
آخرین نظرات

چگونه دیوانه شویم!!!

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

چگونه دیوانه شویم!!

خیلی سخت نیست در زمانه ما کاری کنی که دیوانه محسوب شوی ! ساده ترین کار این ست که بگویی:" سلام".

اگر باور نمی کنی، داستان من را بخون.من هم مثل تو  فکر میکردم تا اینکه یک روز وقتی در مسیر همیشگی خانه  راه می رفتم. خواستم سر به سر یک فروشنده دکه روزنامه فروشی بگذارم .پس  هنگام عبور از انجا از دور ،با  یک لبخند ملیح دستم را بالا اوردم وبا صدا بلند گفتم:" سلام" .

مرد فروشنده که معلوم بود جا خورده سرش را برگرداند و با تعحب دستی به نشانه پاسخ بالا اورد .بعد من هم بدون هیچ تغییری سرم را  پایین انداختم و به راهم ادامه دادم ،در حالی فکر می کردم سر کارش گذاشتم وزیر پوستی های های میخندیم .گذشت و فردا وقتی بدون اینکه متوجه کار دیروزم باشم از انجا رد شدم. نا گهان دیدم مرد فروشنده دم در دکه اش ایستاده است، انگار که منتظر کسی باشد .وقتی مرا دید دستش را بالا برد وگفت" سلام .من شما را میشناسم؟".

من هم در همان حالت راه رفتن با پررویی تمام و یک خنده همیشگی رو به اوکردم و گفتم:" سلام جانم.(مثل مهندسا) خسته نباشید .نه فکر نکنم!؟".

مرد فروشنده _ پس چرا دیروز به من سلام کردی ؟

من هم سرم را به نشانه شرم بایین انداختم ودر حین راه رفتن از سر نا چاری گفتم:" اخه من دیوونم.مگه دیونه ندیدید؟!".

مرد فروشنده خندید. سری تکان داد و رفت داخل دکه.حالا هر روز سلام ما گرم تر وخنده هایمان بیشتر میشود ومن دیوانه تر به نظر می ایم .ولی دیوانگی هم عالمی دارد...

حالا هم وقت شماست که امتحان کنید .شما ی دانشجویی که زندگیت سرد شده،خسته ای از حجم درس ،کار ،زندگی...بیا رنگ تازه ای به زندگیت بپاش.میگویی چگونه؟ کافی ست سر تان را بالاکنید و به اطراف خوب نگاه.وبه غریبه ترین شخصی که می بینید با صدایی بلند و خنده ای گرم بگویید:" سلام" .

تبریک می گویم شما حالا یک دیوانه اید!!!!

تعداد لغات 325/حمیدرضا ابتهاج

  • نشریه دانشجویی مستضعفین

نظرات  (۳)

سلام و تشکر 
واقع جای اینگونه مطالب طنز و جذاب در نشریه احساس می شد. ان شاء الله بتونید این خلا را پر کنید.
  • بهنام خان محمدی
  • سلام از لحاظ طنز خوب بود اما هدف شما از نوشتن این مطلب چیست؟ می خواهید مخاطب چه برداشتی داشته باشد؟
    تشکر
    با سلام
    متن خیلی خوبی بود فکر میکنم افراد زیاد و طیف وسیعی از آدمها رو میتواند مخاطب قرار دهد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی